امروزه مديران بيزينس ها به خوبي فهميده اند که ديگر بهترين بودن به تنهايي براي ماندگاري در ميدان رقابت کافي نيست. مشتريان بالاترين سطح کيفيت کالا و خدمات را مي خواهند و توقع دارند که کالا و خدمات موردنظر آنها در زمان و مکان موردنظر آنها و طبق سليقه آنها در دسترسشان باشد. بنابراين مديران نهايت سعي و تلاش خود را به کار ميگيرند تا پاسخگوي تقاضاي مشتريانشان باشند.


ادامه مطلب.

نرم افزار لويالتي و سيستم امتياز دهي

چرا بايد يک برنامه ي وفاداري داشته باشيم

خدمات ,کالا ,موردنظر ,مديران ,بنابراين ,کار ,و خدمات ,آنها در ,کالا و ,موردنظر آنها ,نهايت سعي

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


محاسبات اکچوئری و بیمه مرجع مقالات رسمي سئو tarfand4you 95244785 مطالب اینترنتی saberi1351 مرجع مقالات فلوئنت کتابخانه عمومی امام رضا(ع) سنندج تابلو روان مینو گرافیک